Te, påse Nr.1, svart Guldålderste

Uddewalla Guldålderste nr: 1 Under 1700-talet var Uddevalla landets tredje största sjöfartsstad.

Artikelnr ULIV013
EAN-kod: ULIV013

Uddewalla Guldålderste nr: 1

Under 1700-talet var Uddevalla landets tredje största sjöfartsstad. I stadens packhus lagrades spännande varor från fjärran länder som teer, krydderier, sydfrukter och nötter. Uddewalla Guldålderste består av finaste kina och ceylonteer och finns i två utsökta blandningar, speciellt komponerade för Bohusläns museum av Tea Center of Stockholm.

N:o 1 med kryddor, apelsinskal och mandel

Nettovikt 100 g